Ramuan Tangas yang mujarab
Rabu, Februari 04, 2009 | Author: Ahmad Tarmizi bin Zaid
Anda tahu akan kebaikan bertangas apalagi bila menggunakan Set Lengkap Bertangas daripada Jana Herba Enterprise. Di Jana Herba kami memastikan bahawa segala ramuan bertangas menepati kehendak pelanggan dan memastikan proses penyediaannya bersih dan jauh dari pengaruh air dan udara yang mana jika terdedah kepada elemen tersebut akan menambahkan kelembaban yang boleh menyebabkannya berkulat.

Jana Herba telah mengeluarkan 2 produk ramuan bertangas yang bermutu iaitu Ramuan Tangas Samporna dan Ramuan Tangas Maharani.

Ramuan Tangas Samporna
Ramuan tangas ini diperbuat daripada campuran Halia, Halba dan Habatussauda. Campuran  dengan sukatan yang betul boleh mengeluarkan wap panas yang berkhasiat untuk memecahkan lemak, melancarkan lagi perjalanan darah,
 mengeluarkan toksid dan paling utama dapat menghindarkan sembab. Ramuan ini boleh dipakai oleh sesiapa saja samada lelaki atau pun perempuan. Ramuan ini juga boleh dijadikan bahan asas untuk tujuan mandi wap.

Ramuan Tangas Maharani
Ramuan Maharani adalah daripada adunan rahsia pokok semalu, daun sireh dan halba berperanan mengecutkan rahim dengan cepat, bertindak membersihkan dan mengelakkan daripada jangkitan seperti keputihan, Ramuan ini memang dirumus untuk kegunaan para ibu lepas bersalin dan disyorkan juga untuk mereka yang lepas haid.

Ramuan Tangas dijual pada harga RM18.00 sepeket. Anda hanya perlu menggunakan sebanyak 1/3 bahagian saja, bermakna satu peket boleh dipakai 3 kali iaitu kosnya hanya RM6.00 sekali pakai berbanding sehingga RM50.00 jika bertangas di Spa.

Kepada sesiapa yang berhajat bolehlah memilikinya dengan menghubungi terus ke
Ahmad Tarmizi
Pengurus Bahagian Jualan dan Promosi
h/p: 012-6963987
e-mail:mizzy2bizzy@gmail.com
website: http://janaherba.blogspot.com




|
This entry was posted on Rabu, Februari 04, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.