Jana Herba di Harian Metro
Khamis, Jun 04, 2009 | Author: Ahmad Tarmizi bin Zaid

Jana Herba pelopor bidang pengwapan herba di Malaysia meneruskan langkah ke kehadapan dengan mengwar-warkan bidang pengwapan herba ini  di akhbar-akhbar tempatan.


Oleh itu pada 2 Jun 2009 artikel Jana Herba Enterprise telah keluar di Harian Metro dengan Pengasasnya Pn. Norliza telah memberi pelbagai kenyataan tentang kaedah pengwapan Herba dan hala tuju syarikat.


Strategi promosi syarikat 

1. Promosi dan Jualan melalui internet

2. Mengwar-warkan bidang/kaedah pengwapan herba di akhbar-akhbar tempatan

3. mengiklankan produk-produk di akhbar dan majalah tempatan


dalam masa yang sama segala jualan (melalui internet dan telefon) yang diterima oleh Jana Herba akan di agihkan kepada pengedar dan stokis yang berdaftar dengan Jana Herba Enterprise.


Contohnya panggilan pembeli dari Kuantan maka kami akan mengesyorkannya membeli di pengedar yang berhampiran. Jika tiada pengedar di kawasan tersebut maka kami akan mengesyorkannya untuk menjadi pengedar. 


Jika pembeli ingin membeli dengan Jana Herba secara terus maka harganya adalah lebih sedikit. Ini kerana kami menggalakkan mereka berurusan terus kepengedar. Ini adalah salah satu cara kami membantu pengedar kami untuk terus berkembang.


Untuk ketarangan lanjut bolehlah berhubung terus:


Ahmad Tarmizi bin Zaid

Pengurus bahagian Jualan dan Promosi

Jana Herba Enterprise

Tel: 012-6963987

email: mizzy2bizzy@gmail.com

website: http://janaherba.blogspot.com


|
This entry was posted on Khamis, Jun 04, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.