Produk Jana Herba di majalah MIDI keluaran karangkraf
Selasa, Oktober 20, 2009 | Author: Ahmad Tarmizi bin Zaid

Produk Jana Herba telah semakin mendapat perhatian awam. Ini adalah kerana konsep pengwapan herba yang diperkenalkan semakin menjadi pilihan masyarakat. Umum mengetahui bahawa cara ini adalah cara yang paling selamat berbanding kaedah pengambilan herba melalui pemakanan ataupun minuman.


Dalam majalah MIDI keluaran 15 Oktober 2009, dua produk keluaran Jana Herba iaitu Set Lengkap Bertangas dan juga Kabin Mandi Wap Herba telah mendapat liputan yang luas iatu sebanyak 2 mukasurat. Pengasas Jana Herba Enterprise iaitu Puan Norliza telah memberi pelbagai panduan tentang penggunaan dan manfaat menggunakan produk keluaran Jana Herba.


Sebenarnya peranan Jana Herba hanyalah memudahkan kaedah kepenggunaan herba kerana kaedah ini sebenarnya telah lama diamalkan oleh masyarakat Melayu cuma caranya saja yang rumit membuatkan kaedah yang banyak memberi manfaat ini semakin dipinggirkan. Bayangkan untuk bertangas cara lama contohnya, anda terpaksa menyediakan bangku yang dilobangkan, tikar mengkuang, periuk tanah, batu sungai yang sesuai dan ramuannya yang terpaksa dicari keliling kampung dan hutan. Kini dengan Set Lengkap Bertangas keluaran Jana Herba semuanya telah sedia ada (complete set) siap dengan ramuannya sekali. Juga alas duduknya (berlubang seperti tandas) boleh diganti kepada yang lebih besar (belian berasingan) untuk mereka yang bersaiz besar.


Begitu juga kabin mandi wap yang diperbuat daripada kayu balau putih yang dapat memberi pilihan kepada mereka yang tidak mahu menggunakan kabin mandi wap kanvas plastik yang terbukti merbahaya kepada kesihatan walaupun harganya murah.


Kesihatan membawa kesejahteraan, oleh itu kita tidak sepatutnya berkompromi dalam hal penjagaan kesihatan. Pilihlah produk yang mementingkan kesihatan bukan yang mementingkan keuntungan semata-mata.


Untuk maklumat lanjut bolehlah menghubungi:

Ahmad Tarmizi bin Zaid

Pengurus bahagian Jualan dan Promosi

Jana Herba Enterprise

Tel: 012-6963987

email: janaherba@gmail.com

website: http://janaherba.blogspot.com


|
This entry was posted on Selasa, Oktober 20, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.