Set Sauna Mudahalih yang memudahkan
Isnin, Disember 21, 2009 | Author: Ahmad Tarmizi bin Zaid

Apa saja produk yang memudahkan atau menyenangkan pengguna pasti akan mendapat sambutan. Apa saja...contohnya kereta 50an dan kereta alaf baru pasti berbeza dari segi kemudahan pengendalian dan kesenangan kepada pengguna. Itu sebabnya keluaran kereta baru pasti mendapat sambutan.

Begitu juga halnya dengan produk terbaru Jana Herba iaitu Set Sauna Mudahalih. Ia direka untuk kemudahan dan kesenangan pengguna. Disamping itu kekuatan dan ketahanan juga diambilkira.

Cuba lihat ketarangan gambar dibawah:

1. Set Sauna apabila dilipat dan sedia untuk disimpan atau digunakan. Saiznya yang kompak memudahkannya untuk digunakan atau disimpan. Ruang juga dapat dijimatkan
2. Apabila ianya dibuka dan Pot herba elektrik siap dipasang.
3. Kain kabinnya telahpun dipasang dan sedia untuk digunakan. Masukkan ramuan herba didalam periuk yang berisi 3/4 air. Tekan suis dan tunggu sehingga wap herba memenuhi ruang kabin.
4. Saiznya yang compak dan ketahanannya yang dijamin membolehkan siapa saja menggunakan Set Sauna ini.

Mulakan bersauna hari ini dan nikmati kesegaran badan sepanjang hidup anda
|
This entry was posted on Isnin, Disember 21, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.